03 September 2008

Selamat Berpuasa


1 Sept :- Hari ni ..hari 1st berpuasa..pepagi aku da teragak nk mkn murtabak ekekeke..ntah pape jek..xsabo nk tgu ptg nk gi bazaar..pkl 2 da stat masak..byk plak menu nk kena sedia..mee kari, nasi, ikan kembong asam pedas,sambal goreng,tomes meranti, tempe grg, sambal belacan, sambal kicap.ish ish ish..punye la byk..biasa la puasa pertama..nak nak berbuka beramai2..mesti la meriah..pkl 5.15 baru settle sume tu..dpt la gi bazaar...Seperti yg aku jangkakan..mesti ramai manusia kat bazaar tu..laki aku ckp..tambah lagi 3 manusia baru sampai muahahahah..aku mmg target kat murtabak stall jekk..sekali kena berator daaa..1/2 jam gak aku tgu..smpi nk pitam..tiba2 smpi turn yg last2 tu kuah da xde..xpela..kebetulan kat uma ada mee kari..leh colet ngan kuah mee karik jek..lps beli murtabak teros balik..sedapnyeeee dpt berbuka murtabak..(walaupon murtabak tu xsesedap mana pon :( )

1 comment:

ayu said...

da start mengidam2 nmpknye.. :)