05 November 2008

Teringin mkn kat Fig & Olive la plak

Tula penangan menahan lapo dr tadi..da teringin nk makan mediterranean food huhuhuh ape lagi hasut la awa mkn kat sana..


ni appetizer : Turkey Ham Crostini RM10.90 ..ceh siap letak rege lagik..bukan ape snang nanti klu terasa nk makan lagik da tau harga dia..tp aku rs cam da naik harga jek..dulu cam xde la mahal sgt..
Ni aku nye main course : Chicken Pesto Carbonara RM18.90
Tengok macam sket kan ..tp banyak tau..nyum nyum sedaaaaaaap

tengok tu awa tengah makan ape.....nampak sedap jek..mmg sedap pon..aku rs daging tu ..nampak cam xmasak jek..tp garing sbenonyeee
yg awa makan ni plak nama dia Beef Bacon Arrabiata RM15.50..eheh pelik bebeno nama dia
Yg penting semua makanan2 tu abes..kecuali ayam aku tu jek..byk sgt..balik ni kompem tdo dlm opis ..hihihi so total sume sekali included service charge rm49.85..ok la tukan

3 comments:

sitinurulhawa said...

punyalah khusuk makan, tak persan ko span gambor aku..

aku masih kekenyangan nih.. kalau bediri atau baring baru la perut selesa.

kenyang tp tak muak.. lepas ni kita makan pakai bocer la sampai akhir bulan hahah

Mama Nafis said...

tp pesal aku ok jek..xdela penoh sgt..leh lagik isik ni..mmg tak muak kan sedaaaaaaaaaaaaaaap

Mutiara Hati... said...

cedapnya mkn... yerklah ko kan makyung... banyak lg ruang bleh isi lg..:P