03 December 2008

Harga Barang dan Petrol

Hari ni petrol da turun 10 sen..syukur ..leh jimatkan kos petrol aku gi balik keje..balik kg..Tp harga barang? semua org mmg tgh hangin skang ni..petrol turun rege barang tak turun2 ..klu turun pon alahai bape sen jek..tp ade yg makin naik..contoh nye popok anak aku..aku selalu beli kat kedai ubat cina. Huggies Ultra XL30 yg sblm ni rege rm25.90 dah naik rm27.90 ..hangin betol la..tp tetap murah dr tempat2 lain..yg rata2nye paling murah rm29. So terpaksa downgrade kan popok anak aku tu. Semalam aku pegi kedai ubat tu lagik beli la plak huggies pek biru tu..XL60 rm33.50 ok la tu dr harga kat tesco xoffer rm47..cuba korang kira bape byk beza dia.ish ish ish

1 comment:

sitinurulhawa said...

tok uban ni memang berhemah.. 15 sen , seposen.. sikit2 lama jadi bukit hehe.. dah 80 sen dah. tapi itu silap mata, sebenarnya turun 2sen ja turun haha