20 March 2009

Oh bulan

Skang ni aku tengah gila layan lagu budak si yuna ni..ekekee..jom enjoy Dan sebenarnye..Oh bul lan :-"


Oh Bulan..
Enggan melayan diri ku lagi
Pabila
Air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila
Kau bersama yang lain

Adakah perasan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga menemani aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Ho ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila
Kau bersama yang lain

Adakah perasan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga menemani aku

Pabila
Kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar
Mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Adakah perasan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku

Dan sebenarnya
Dan sebenarnya
Aku tak mampu
Tanpamu

3 comments:

sitinurulhawa said...

mmg la aku bukak je blog ko tak tutup2 :P

Mama Nafis said...

ahahahahahaahaha

embunpagi said...

aku baru dgr sekali je lagu nih.genre nye tak kene ngan taste aku la.tmbh2 pulak lak aritu dgr interview ngan dia kat hotfm. such a lady bebe bile berckp.huhuhu...