04 June 2009

Hobi Abang Nafis


Skang ni da addicted main game kete..bangon pagi jek teros nk on laptop..aku umpan dulu..soh gi mandi..sarapan baru main game..Plak tu dia da pandai buat bukak game sendiri..mula2 dia akan on laptop..pastu tekan enter utk pilih windows vista..lps da siap loading sume..dia klik la shortcut game tu kat desktop..pastu ayah dia ajo la camne nk pilih track, pilih kete..pastu lain2 jus enter jek..ckp jek enter dia fhm la tekan butang Enter. Yg dia tau tekan "X" jek nk jalan kan kete tu ..Butang kiri kanan langsung x berusik..ahahahaha..klu da boring da kang dia suh la aku main..aku mls aku ckp jek xpandai..siap ajo aku lagi..tekan jek "S" (X) ni muahahaha.

Tomen masih lagi feberet dia..Dah boring main game tgk tomen plak..Skang ni pon aku da xyah layan kerenah dia nk bukak tomen gaia la,dyna la..sume dia da boleh buat sendiri..bukak shortcut folder tomen..kang dia pilih la mana dia suka..beso kan screen pon dia buat sendiri..tekan Alt+Enter tuuu..huahuahua..pastu da boring dia tekan Esc kecit kan screen, pastu tekan "X" nk ttp windows tu..kang dia pilih la tomen lain..Senang keje aku..Tp aku rs laptop ni da bukan hak milik aku..da macam dia punye jek..huruf P ni dah keras nk tekan..keje si nafis la ni selalu tekan2

2 comments:

sitinurulhawa said...

dasat napis pakai keyboard shortcut. jgn lupa ajor crtl+alt+del hahaha

mala, hari ni aku nak makan pau lagi.. hua hua..

Diriku... said...

Hidup pau..!! Jgn penamPAU..!! Huhuhu