29 May 2009

Orang Baru

Dah berkurun aku x update blog eku nih..bak kata mui..da bersarang da ..eekeke..bz amat aku skang..da ada handbag..masa utk aku pon nan ado skang ni. Sibuk kan ngan si abang ngan si adik tu..
Entry kali ni nk cita la pasal org baru dlm keluarga kami

taraaaa ni dia wajah baru Arischa Eryna..dah pon genap sebulan..berat dia skang 4.45kg..leh tahan la semangatnye..masa umo 10 hari turun 2.8kg,pastu umo 20 hari naik balik 3.0kg..
Arischa ni xde la ragam sangat..cuma bila malam jek mata dia ssh btol nak lelap..kejap jek tdo ..pastu jaga..kalau celik mata tu dia diam xpe..ni nk menyusu jek..aku yg ngantok ni jadik sego bijik mata..mau tak.. menahan kelaparan lepas nyusu kan dia..nk mkn xde selera plak pepagi buta.
Abang nafis sayang btol kat adik dia..tak caya tanya mui..kan mui kan..asik2 nk cium..klu xkasik ngamok ..nanges.."mama niiiii, apis nk cium aaaaa" adeiii..bukan xmo kasik..dia tu dah le kkdg batok ..takot plak jangkit kat adik dia..
Alamak da 2.30 pagi..tdo dulu la..esok2 leh sambong lagik bubai

4 comments:

adha said...

memposting tgh2 mlm.. hehehe

ala2 montel....

Mama Nafis said...

aku jadik burung antu sejak 2 menjak ni huahuahuahua

sitinurulhawa said...

susah tol nak eja nama dia :P

si comot said...

eheh betul btol btol *nada upin ipin*.. abg nafis sayang btol kat adik dia.. heheeheh