07 July 2008

5-6 Julai ~ Pantai penyabong

5 Julai - Ari ni abang terpaksa ot..erm tensen gak la rs..abah kol kata nk gerak dr sana pkl 10...kira ok la tu ..gi carik port dulu..kang aku leh teros redah jek..
pkl 12 camtu aku kol derang da smpi air papan..tp abah ckp situ xbes..mak pon xske.diaorang teros ke penyabong..PENYABONG!!!! gile jauh tuuuu..aku ok kan jek la..pkl 1 abah ckp da dpt chalet..aku da terbayang2 telatah anak2 buah aku tu..mesti diorang hepi sgt..n xsabo nak main air..aku kat uma masak2 pape yg patot..sblm gerak kena mkn dulu..xdela kelaparan kang..pkl 3.30 abang smpi..bebel2 dia kat member dia ..pinjam helmet balik lambat..da dia tercongok kat parking sorang2..lps mkn kemas2 ..mandikan nafis..dlm pkl 4.30 gerak..
6.40pm..lega da nampak signboard JETI LKIM Penyabong..smpi jek kat situ da nampak jeti..nampak pulau2 cantik sgt..baru rs excited gile..nampak dr jauh diorang da tungu ketibaan YB hihihihi..lps masok barang dlm chalet..abah suruh idopkan api utk bbq..aku n nafis jln2 kat pantai..nafis da asik tunjok air jek..nak main air la tu ..suke btol dia nampak air..
Lps solat maghrib..aku tgk masing2 da tercongok dpan tmpt bbq ..xsabo nk mkn ayam ngan udang..
Lps bbq..abah n geng2 memancing plan nk mancing..aku mls nk ikot..baik tdo lagi bes..

7 Julai - Pagi abah balik bawak sebaldi ikan..Sebaldi ape nye ..cuma bbrp eko jek..abang dpt ikan sembilang..lain2 aku tak tau sape dpt..lps sarap..memasing..terbongkang..ngantok banget..aku nafis n anak2 along pi mandi2 laut..letey aku sorang2 layan budak2 ni..pkl 10.40am aku da surrender da..penat..lgpon aku takot itam wakakakaklps mandi laut masing2 kelaparan ahahahah sian nafis..bangon tdo sakit mata..bengkak mata dia..cam anak apek lak

dah siap sedia untuk pulang..walaupon penat tak ilang..tp seronoooooooook sgt

No comments: