04 July 2008

Alamak!!!! tekejot sudah

Semalam on d way balik uma..dlm pkl 6.45pm kot..si mui kol..dia kata nk jumpa esok kat cs..aku ok jek la..dah lama pon xjumpa mui..wlpon uma dia ngn uma aku xde la jauh mana..


Hari ni..pkl 12 camtu mui kol lagik..kompem la nk jumpa 12.30pm kat watsons..aku orait jek..pkl 12.30pm aku ngan awa trn le..dr jauh aku da nampak mui sowang2..rindu gak ngan budak ni ..tp dia cam blur2 jek..siap ckp "aku smpi masa dia tgh gayot"..lor pehal plak ..kata nk jumpa aku..xlama pastu aku nampak 1 objek..riang2 ria jek melambai2 aku..cam aku kenal budak ni..cam dlm mimpi pon ye gak..lor kak yati ke..uwaaaaaaaaaaa mui seprais kan aku..menci mui ..saje jek nk kena kan aku..dia bawak kak yati ghupanye..patot la las week dia tiba2 tanya ada kontek kak yati ke x? ceh mui..menci menci..aku terharu tauu u buat i camni..so ini la kak yati ku sayang..gambo atas tu pulak ..org yg bertanggong jawab keatas insiden ari ni...tenkiu mui bawak kak yati jumpa ngan aku ..cayang mui

No comments: