18 July 2008

alan2

"mama alan2" ..sejak 2 menjak ni..nafis asik ske ajak aku bejalan2...pagi td pon gitu..masa aku tgh siap2 pakai tdg..nafis masih tido..tp aku nampak mata dia da terbukak sket..tergedik-gedik cam nk bangon..cepat2 aku pakai tdg..baru nk pakai brooch nafis dah bangon..tekebil2 tgk aku..pastu mintak dokong..aku bawak trn bawah..dia tunjok beg dia.."mama alan2"..siap pesan srh masokkan mainan.."mama wowi..".."mama tar (car)" .."mama oto" ..yg penting sekali lori kontena dia..hurm layan kan jekla..aku baru nk start kete dia da nangis igt nk tglkan dia..
bila nk angkat masok kete..nangis jugak..sbb aku tglkan beg dia tadi..aduhai anak2..kkadg2 geram tgk ..bila pk2 kan balik kelako pon ada..
Lepas kunci pintu, gate..bawak la si bucuk aku tu pusing2 taman ..ajak tengok lori..kat area construction..sego la mata dia tgk tu sume..smpi uma mak dia..mak dia da geleng kepala..nafis2 pagi2 dah ajak mama jalan..nafis bila nampak mak dia..nangis la dia..tau nk kena tinggal..mak dia pujuk "nanti abang bawak naik moto ye" nk tak nak aku terpaksa gak blah..kang makin lama aku kat situ makin kuat dia melalak..sian nafis..mama pegi keje dulu ye..muah muah

No comments: