07 April 2009

37 weeks


Ni bukan aku sesaje yg snap pic ni..tak de niat pon nak snap gambo perot aku huhuhu..ni sume keje si nafis..belek2 tepon sekali nampak gambo ni..cun gak dia snap..lebey kurang 3 mgu jek bb dlm perot ni akan kluo..perasaan tu mmg la macam2 adaaaa..sesapa pon akan rs camtu..lagila ni kali ke 2..lagik la seram..xpelah papehal pon aku doa moga dipermudah kan semua urusan..amin

selain dr persaan takot nk bersalin..ape yg aku rs kalini ..cam sedey sgt..camne la nafis nanti klu aku kat wad..mesti dia carik aku..uwaaa sedey la plak

5 comments:

nenek kebayan sempoi said...

hehehe comel nya nafis.. dh pandai amik gambo mama dia.. mala, semoga ko dipermudahkan dalam urusan melahirkan bb ye.. :D

adha said...

pandai nye nafis... nanti adik dia da kuar, dia tunjuk gmbo ni.. ni masa adik kat dlm.. hehehhe

sitinurulhawa said...

napis blom pape gi dah jadi paparazzi.. kemain napis skrg.. dpt adik nanti mesti kuat menyakat :P

Mama Nafis said...

mui..doa2 la aku sng bersalin eh..jgn lupa melawat aku tau..bawak la pape nanti huhuhuh

del,ahahaha yok yok jek dia tuh..gambo pengantin pompuan dia snap sharp woo..da le guna hp laki aku..member dia siap tanya.."eh ko amik gambo bini epong!!!" wakakaka

wa,dah mmg boleh sgt jd paparazzi..ssh tol nk amik gambo dia..baru pegang nk snap dia mintak ..bio dia jek yg amik kan gambo ..sabo jek la

Aidilla said...

waaa nafis da ade talent nak jd photographer yerk...harus dikembangkan bakat tu..
mala..moga ko dipermudahkan bersalin... AMIN.. moga nafis dpt adik girl..