20 April 2009

4 days to go

Aku bukan la nk cerita bape ari lagi aku nk bersalin..aku ok jek..tp yg buat aku tensi sgt..org2 keliling aku yg terlalu mengambil berat pasal aku ekekeke..tiap2 ari ade jek sms tanya aku da bersalin ke blom ...syg jugak derang ni kat aku muakakakaka..tu baru kawan..lom lagik soklan dr laki aku..asik2 tanya ..eh da sakit2 ker?? aku tau dia tu sbnor nye xsabo nk cuti panjang..ceh hampagas tol la..weekend lepas sempat lagi aku gi-balik pontian ..anto mak berubat kat kg.. pk2 baik la aku ikot..dr aku dok sorang2 kat uma klu jadik pape nayo jek..

ari ni lak..cam biasa..kat ym ade jek org buzz..punye la perihatin kawan2 aku nih..ish ish ssh nk carik kawan2 cam ni ;P..awa pepagi lagik da kasik camera..suh aku amik gambo byk2..kkdg aku kompius..aku ni bersalin anak 1st ke??

papehal ..mekasih la pada kawan2 ku sekalian..aku mintak mahap dr ujong rambot smpi ujong kaki..klu2 aku da tekecit kan ati korang..halalkan le segala mkn ,minom..utang aku(klu2 ade aku terpinjam seposen ke :P)..nantikan berita terkini lagik sensasi dr blog aku ye..manala tau kat labour room nanti aku sempat memblogkan diri huhuhu

6 comments:

sitinurulhawa said...

kamera!!! tu simpan elok2 dlm handbeg, nanti masa dlm labour room, ko pass kat misi, kalo jemik lom dtg la haha..

4G tu, bleh buat short documentary sejam gik :P

sitinurulhawa said...

eh.. aku smlm dok bayngkan, kalo ko sakit masa kat opis, mesti kecohla opis kite yg tak berapa org nih. plg kurang mesti aku ngan chong pegi anto ko pi spital, lebih dahsyat 1 opis pegi sekali haha.. pastu kiteorg plak tgu baby.. dr kluar je, tros tanya, kawan saya camne doc? mcm dalam drama2 tu.. hahahaha

Mama Nafis said...

waakakaka adei xmenahan aku klu camtu..agaknye nk push bb aku teringat kawan2 seopis tgu kat luo akakakaka..ko ni ngalahkan aku nk beranak anak pes jek

ira_kecik said...

mala.... epas ko dah bersalin plak tu, esok nyer koterus upload gambo kat blog tau..... hahaha.... semoga bersalin dengan selamat....

Mama Nafis said...

haha ira..insyaAllah..klu ada henpon kat tgn aku jam2 tu gak aku upload..wakakaka

Aidilla said...

alamak k.awa apesal bg kamera jek..bgla photographer skali..haha..
pape pun moga ko n baby selamat yerk.. Amin.